Ånger

Som privatkund har Du alltid rätt att ångra ditt köp.

Du betalar själv för returfrakt och varan måste vara i samma skick som vid leverans.

Tänk på att om Du väljer ett oförsäkrat och icke spårbart fraktalternativ, så är det Du själv som står för risken. Utifall varan skulle gå sönder eller komma bort.

Anmälan om ånger måste göras inom 14 dagar efter att Du har mottagit Ditt paket.

Reklamation

Vi kontrollerar alltid våra varor noga innan vi skickar dem vidare till kund. Men om det skulle vara något fel på leveransen så kontakta alltid oss först.

Vi löser inte ut några varor som skickas till oss mot postförskott eller efterkrav. Fraktbokningar av varor som ska gå i retur görs av oss.

Om en vara blivit skadad under transport måste vi få in bilder på skadan samt emballage och kartong för att skadeförsäkringen ska gälla.

Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekomendationer. Läs mer på www.arn.se